TERMENI SI CONDITII GENERALE PRIVIND VANZAREA DE PRODUSE SI SERVICII

DEFINITII CU CARACTER GENERAL

S.C MIRAD TEHNIC SRL, numita in continuare MIRAD (nr. de înregistrare a societății J22/2761/2006, cod unic de înregistrare RO19181471) cu sediul punctului de lucru in Iasi, Soseaua Bucium 23 – incinta Pharcos SA;
Aceste Condiții generale de vânzare a produselor si serviciilor MIRAD („Condiții”) sunt aplicabile vânzărilor de produse și servicii oferite de MIRAD persoanelor juridice. Aceste Condiții completeaza celelalte eventuale documente contractuale incheiate intre Părți (contracte, comenzi, facturi etc.). În cazul în care exista diferente intre celelalte documente cu caracter contractual și prezentele Condiții, prevederile celorlalte documente vor prevala. În cazul aspectelor nereglementate de celelalte documente se aplica prezentele Condiții. Cu excepția cazului în care se convine altfel, în funcție de natura serviciilor oferite, prevederile acestor Condiții vor guverna toate livrările de mărfuri și prestarile de servicii.
„Zi lucrătoare” înseamnă orice zi care nu este o zi de sâmbătă, duminică sau o sărbătoare bancară sau legală în România;
„Personal” sau ,,Agenti ,, înseamnă angajații, funcționarii, administratorii, agenții, consultanții sau alți angajați ai MIRAD sau ai oricărora dintre subcontractanții săi; și „Servicii” înseamnă serviciile care urmează să fie furnizate de către Mirad în conformitate sau în legătură cu Contractul (inclusiv orice servicii furnizate cu titlu gratuit).

Titlurile nu afectează interpretarea acestor Condiții.

SITE – Domeniul www.mirad-tehnic.ro si subdomeniile acestuia. Societatea este detinatoarea tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra site-ului. In aceste conditii nimeni nu poate folosi intregul sau parte din continutul site-ului decat in limitele prezentului contract – TERMENI SI CONDITII sau a unui contract semnat.

SERVICIU – serviciul de comert electronic in sensul acordarii posibilitatii Clientului sa acceseze si sa comande produsele oferite de catre MIRAD, in calitate de comerciant, folosind mijloace de comunicatie la distanta, respectiv e-mail si orice mijloc ce poate fi utilizat pentru incheierea acestui contract si care nu necesita prezenta fizica simultana a comerciantului si a Clientului.

CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur Client accesul la Serviciu oferit de catre Societate.

CLIENT – orice persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la Serviciul oferit de catre Societate, ulterior crearii Contului si care a acceptat astfel TERMENII SI CONDITIILE prezentului Site.

UTILIZATOR – orice persoana fizica sau reprezentant al unei persoane juridice de drept public sau privat care acceseaza site-ul cu sau fara intentia de a-si crea Cont sau de a deveni Client.

CONTRACT LA DISTANTA – contractul de furnizare de produse incheiat intre MIRAD, in calitate de comerciant, si Client in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre Societate, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

TEHNICA DE COMUNICATIE LA DISTANTA – orice mijloc ce poate fi utilizat pentru incheierea unui contract intre Societate si Client si care nu necesita prezenta fizica simultana a celor doua parti.

NEWSLETTER / ALERTA – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Societate pentru Clientii care opteaza pentru primirea acestor informatii.

Prin prezentul sunt stabiliti termenii si conditiile de utilizare ai Site-ului/continutului/Serviciului de catre Client, iar folosirea prin accesarea, vizitarea si vizualizarea, continutului/Serviciului, implica aderarea Utilizatorului/Clientului la prezentele termene si conditii.
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui Utilizator sau de a modifica continutul Site-ului, sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza Site-ul se va considera o tentativa de fraudare si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

DESCRIERE MĂRFURILOR ȘI SERVICIILOR

MIRAD va putea publica pe Site informatii despre produse si/sau promotii practicate de catre aceasta sau de catre oricare alt tert cu care are incheiate contracte in acest sens, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

MIRAD poate refuza la un moment dat onorarea unor comenzi privind produsele sau servicii disponibile pe Site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.
In cazul promotiilor preturile afisate pe Site taiate de o linie semnifica pretul initial pentru vanzare, inainte de a i se aplica discount-ul.

MIRAD poate folosi in descrierea produselor si/sau serviciilor si alte produse (ex: accesorii) care sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

Cantitatea, calitatea, descrierea și orice specificație a Mărfurilor și Serviciilor vor fi stabilite în confirmarea de comandă a MIRAD sau, în lipsa acesteia, în oferta MIRAD.
Toate aspectele descriptive, specificațiile și publicitatea emise de MIRAD, precum și orice descrieri, detalii sau ilustrații conținute în cataloagele sau broșurile MIRAD sunt emise sau publicate pentru unicul scop de a exprima o idee aproximativă a Mărfurilor sau Serviciilor descrise în ele și nu vor forma parte a Contractului, cu excepția cazului convenit altfel în scris. MIRAD își rezervă dreptul, fără a-si asuma nicio răspundere față de Cumpărător, să facă orice modificări în specificațiile Mărfurilor și/sau Serviciilor care sunt necesare pentru a se conforma cu orice legi naționale și/sau comunitare aplicabile, reglementări și/sau cerințe privind siguranța sau care nu afectează semnificativ calitatea sau performanța Mărfurilor și/sau Serviciilor. Nicio declarație, descriere, informații, garanție, condiție sau recomandare conținute în cataloage, liste de preturi, publicitate sau comunicări sau care sunt făcute verbal de către oricare dintre agenții sau angajații MIRAD nu vor fi interpretate în sensul de a modifica în niciun mod niciuna dintre aceste Condiții în conformitate cu prezentul Contract. 4.

PRETUL/PLATA PRODUSELOR
Preturile aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si nu includ TVA. Pentru a fi aplicabil pretul produsului trebuie sa fie sincer si serios. Astfel, MIRAD atentioneaza asupra faptului exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale Site-ului sau erori, pretul afisat pe Site poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Societatea va informa Clientul asupra pretului corect.
Produselor achizitionate se vor factura exclusiv in RON.
Plata produselor comandate se poate efectua in avans sau la livrarea produselor de catre curier (rambus). Plata produselor se mai poate efectua prin: ordin de plata sau numerar .
Dovada platii, in cazul platii prin mandat postal si/sau ordin de plata trebuie trimisa catre MIRAD la adresa de e-mail info@mirad-tehnic.ro
Daca plata se va face online de catre Client, MIRAD nu este si nu poate fi tinuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar aferent unor astfel de plati, incluzand dar fara a se limita la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului Clientului, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Raspunderea pentru aceste costuri o poarta numai Clientul.
Daca se plateste in avans, livrarea produsului va avea loc numai dupa creditarea contului MIRAD cu pretul produsului solicitat spre achizitionare. Produsele comandate cu plata in avans se vor livra doar dupa achitarea lor integrala. MIRAD nu este responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, aplicat de banca emitenta a cardului apartinand Clientului.
In anumite situatii, MIRAD isi rezerva dreptul sa solicite plata pretului in avans.
Pretul de achizitie al produselor este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil.

MIRAD nu solicita si nu stocheaza informatii referitoare la cardul Clientului.

MIRAD isi rezerva dreptul de a contacta Clientul prin orice mijloace, pentru finalizarea comenzii, in urmatoarele situatii:
– informatii suplimentare privind utilizarea Produsului/Marfii
– orice date privind firma cumparatoare, confirmadea identitatii declarate a acesteia
– pentru confirmarea comenzii, respectiv a disponibilitatii produselor comandate in termen de 48 de ore de la plasarea comenzii.
Sub rezerva art. P.2 de mai jos, prețul plătit pentru Mărfuri și/sau Servicii va fi, dacă MIRAD nu specifică altfel în scris și nu se convine altfel în numele său de către un reprezentant autorizat, prețul stabilit de MIRAD, valabil la data livrării sau a livrării considerate și, în cazul unei comenzi de livrare în tranșe, prețul datorat pentru fiecare tranșă va fi prețul din lista de preturi MIRAD actuală la data livrării sau livrării considerate a fiecărei tranșe. P.2. Dacă nu se convine altfel în scris, prețurile pentru Mărfuri și/sau Servicii pot fi supuse modificării pentru a ține cont de modificările salariilor, materialelor sau altor costuri de producție sau de furnizare de la data ofertei MIRAD sau, dacă nu se emite nicio ofertă, de la comanda Cumpărătorului. MIRAD își rezervă în consecință dreptul de a ajusta, în orice moment, prin notificarea Cumpărătorului în scris, prețul Marfurilor și/sau Serviciilor, datorat prin raportare la suma oricărei creșteri sau descreșteri a acestor costuri, după ce prețul este stabilit de MIRAD sau după comanda Cumpărătorului, fără nicio răspundere din partea NOASTRA. Factura astfel ajustată se va achita ca și cum ar fi fost prețul Contractului inițial. Toate prețurile Mărfurilor și/sau Serviciilor sunt fără taxa pe valoarea adăugată, alte impozite similare și fără celelalte taxe aplicabile. Cumpărătorul va fi responsabil pentru toate și orice impozite sau taxe locale, după caz. MIRAD va factura Cumpărătorului prețul Mărfurilor și/sau Serviciilor în RON. MIRAD are dreptul de a factura Cumpărătorului costurile oricărui ambalaj, transport al Mărfurilor sau orice costuri suplimentare care rezultă din orice altă modificare efectuată de Cumpărător fie la momentul livrării fie la sesizarea MIRAD că Mărfurile sunt în așteptarea ridicării. Orice astfel de costuri suplimentare vor fi facturate de către MIRAD în RON. La fiecare livrare de mărfuri MIRAD va emite o factură care va include o descriere a tuturor mărfurilor care fac obiectul livrării respective. Factura respectivă va fi semnată în numele Clientului de către persoana menționată la art. Prin semnarea facturii conform celor de mai sus de către Cumparator, se va considera că acesta a acceptat mărfurile, nu are reclamații și nu a identificat niciun defect evident cu privire la acestea.

LIVRAREA ȘI RECEPȚIA MĂRFURILOR ȘI SERVICIILOR
La livrare, marfurile vor fi insotite de Factura Fiscala, Certificat de Conformitate si Certificat de Garantie, precum si alte documente, daca acestea sunt solicitate de catre Client si sunt disponibile pentru produsul rezpectiv. Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel între Client și MIRAD, mărfurile comandate vor fi livrate la ADRESA SPECIFICATA IN COMANDA CLIENTULUI la cea indicat în cererea de livrare. În cazul livrării de mărfuri care nu sunt deținute în stoc, MIRAD va notifica Clientul cu privire la disponibilitatea mărfurilor în depozitul sau. La cererea Clientului acceptată de MIRAD, mărfurile comandate pot fi livrate într-o anumită locație de pe teritoriul României. Livrarea se face de către MIRAD sau de un curier contra unei plăți suplimentare. În cazul livrării de mărfuri prin curier, riscul de pierderi accidentale, deteriorare sau pierdere de mărfuri este transferat cumpărătorului în momentul livrării mărfurilor de către MIRAD către curier, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în scris între părți. Termenul de livrare se calculează de la data Contractului sau de la data primirii tuturor informațiilor necesare pentru a permite MIRAD SI FURNIZORILOR SAI să fabrice sau asigure fabricarea Mărfurilor, oricare s-ar produce ulterior. Dacă MIRAD nu prevede nicio perioadă, atunci livrarea se va face după primirea instrucțiunilor din partea Cumpărătorului, după cum consideră rezonabil MIRAD. Toate orele sau datele prevăzute pentru livrarea Mărfurilor sunt estimate, iar ora de livrare nu va fi esențială.

MIRAD isi rezerva dreptul de a pune o limita inferioara in nivelul livrarilor comenzii sau valoarea la minima a facturii, in functie de produsele comandate, scopul sau momentul comenzii. Valoarea comenzii trebuie sa acopere eventualele costuri de depozitare, manipulare, expediere, etc. Comenzile se fac, in functie de produs, la unitatea de ambalare ( daca este specificata ), rezervandu-ne dreptul de a refuza livrarea fractiilor de unitate de ambalare, cu exceptia cazurilor specifice.

MIRAD nu va fi răspunzătoare pentru nicio pierdere, costuri, daune, taxe sau cheltuieli cauzate direct sau indirect de orice întârziere în livrarea Mărfurilor (chiar dacă sunt cauzate de neglijența MIRAD SAU FURNIZORILOR SAI). La livrarea mărfurilor către o locație specificată de Client, acesta din urmă este obligat să asigure recepția livrării de către o persoană autorizată în acest sens, în caz contrar, orice angajat al Clientului sau orice persoană care este prezentă la locul de livrare se consideră a fi fost autorizată de către Client să recepționeze Mărfurile. Dacă pentru orice motiv, Cumpărătorul nu recepționează Mărfurile în conformitate cu art REFERITOR LA RECEPTIA MARFURILOR, sau MIRAD nu poate să livreze Mărfurile la timp deoarece Cumpărătorul nu a furnizat instrucțiunile, documentele, licențele sau autorizațiile corespunzătoare, atunci Mărfurile vor fi considerate a fi fost livrate, riscul fiind transferat Cumpărătorului (inclusiv pentru pierderi sau daune cauzate de neglijența MIRAD), iar MIRAD poate, la propria sa alegere: 1. să depoziteze Mărfurile până la livrarea propriu-zisă și să ia toate măsurile necesare pentru a le proteja și asigura pe cheltuiala Cumpărătorului, cu condiția ca acesta să fie informat imediat cu privire la aceasta; sau 2. să vândă Mărfurile la cel mai bun preț ușor de obținut și (după deducerea tuturor cheltuielilor de depozitare și vânzare rezonabile) să factureze Clientului orice pierdere, sub prețul Contractului. MIRAD va avea dreptul de a efectua livrarea în tranșe a unor cantități de Mărfuri și la intervalele decise de MIRAD. Orice defect în orice tranșă nu va constitui un motiv de anulare a restului tranșelor, iar Cumpărătorul este obligat să accepte livrări ulterioare ale acestora.
Fără a aduce atingere garanțiilor prevazute de mai jos, se va considera că Mărfurile au fost acceptate de Cumparator ca fiind în conformitate cu prevederile Contractului și nu va exista nicio răspundere pentru nelivrarea, livrarea cu întârziere, pierderea sau deteriorarea Mărfurilor care au avut loc după livrare sau pentru o reclamație potrivit căreia Mărfurile nu sunt în conformitate cu Contractul, cu excepția cazului în care: în termen de 7 zile după ce Cumpărătorul a preluat Mărfurile, Cumpărătorul a notificat MIRAD în scris cu privire la orice defect sau alt neajuns al Mărfurilor de a fi conform Contractului (ceea ce ar fi evident la inspecția și testarea rezonabilă a Mărfurilor); sau Cumpărătorul notifică MIRAD în scris cu privire la orice defect sau alt neajuns al Mărfurilor de a fi conform Contractului în termen rezonabil în care efectul sau neajunsul nu ar fi atât de evident în termen de 7 zile de la data livrării sau ridicării, iar dacă Cumpărătorul nu notifică acest lucru, nu va avea dreptul de a refuza Mărfurile, iar MIRAD nu va avea nicio responsabilitate, Clientul fiind obligat să plătească prețul Contractului ca și cum Mărfurile ar fi fost livrate în conformitate cu prevederile Contractului. 8.
În toate cazurile în care defectele sau lipsurile sunt reclamate, societății MIRAD i se acordă posibilitatea de a inspecta Mărfurile (inclusiv atunci când este relevant prin returnarea Mărfurilor către MIRAD pe cheltuiala Cumpărătorului) înainte de utilizarea sau modificarea acestora de către Cumpărător. Toate cererile de transmitere a unei dovezi a livrării trebuie să fie făcute de către Cumpartator în termen de 21 de zile de la data facturii

RETURURI ȘI ANULĂRI
Sub rezerva art. 1 de mai sus, Mărfurile livrate în baza Contractului nu pot fi returnate fără autorizarea prealabilă în scris a MIRAD. Retururile autorizate în mod corespunzător: 1. vor fi trimise la sediul MIRAD, la cheltuiala Cumpărătorului; 2. pot fi supuse unei taxe de manipulare de 300 RON sau 20% din valoarea Mărfurilor, oricare sumă este mai mare; și 3. trebuie să fie în aceeași stare ca cea în care s-a aflat la furnizarea inițială către Cumpărător. Cumpărătorul nu poate anula o comandă a Mărfurilor și/sau Serviciilor, inclusiv, dar fără a se limita la, orice Mărfuri și/sau Servicii care implică cerințele speciale ale Cumpărătorului odată ce comanda a fost introdusă în sistemul de comenzi al MIRAD, fără acordul prealabil scris al MIRAD și, după aceea, numai în condițiile prevăzute de MIRAD, în scris. MIRAD are dreptul de a percepe și reține suma plătită în avans pentru Mărfurile și/sau Serviciile anulate cu titlu de penalitate contractuală.

RENUNTARE LA CUMPARARE
Clientul are dreptul sa notifice in scris Societatea ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului potrivit prevederilor legale in vigoare. In aceste conditii Clientul este obligat sa notifice in scris Societatea, la sediul acestuia, cu privire la renuntarea la cumparare in maxim 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Client. In termen de 10 zile de la expedierea notificarii in scris a intentiei de returnare a produsului ca urmare a renuntarii la cumparare, Clientul trebuie sa restituie produsul catre Societate, in caz contrar cererea se va considera invalida.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca pretul produsului inlocuitor este mai mare. In situatia in care Clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. MIRAD va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Inlocuirea produsului se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale si in functie de disponibilitatea produselor.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
– produsul este returnat in aceleasi conditii in care a fost livrat (cu ambalajul original, cu etichetele intacte, sigiliu intact, daca este cazul, documentele care l-au insotit, fara urme ca produsul a fost folosit);
– produsul trebuie returnat sigilat, reambalat;
– produsele trebuie returnate numai prin curier rapid.
Ca atare, Clientul nu poate returna produsele achizitionate si/sau nu poate pretinde oricare daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
– cand se doreste de catre Client inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit;
– solicitarea de returnare a produsului prin renuntarea la cumparare este facuta cu depasirea termenului de 10 zile lucratoare de la primirea produsului;
– produsul nu este returnat in aceleasi conditii in care a fost livrat (cu ambalajul original, cu etichetele intacte, sigiliu intact, daca este cazul, documentele care l-au insotit, fara urme ca produsul a fost folosit);
– produsul care se doreste a fi returnat face parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
– produsul a facut parte dintr-o comanda speciala din partea Clientului, nefacand parte din gama de produse MIRAD aflate in stoc curent sau care depasesc stocul maxim admisibil la un moment dat considerat de catre MIRAD.
In cazul inlocuirii produsului cu unul identic inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre Client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

RESPONSABILITATEA CUMPĂRĂTORULUI
Marfurile si serviciile livrate de MIRAD se adreseaza, in special, pentru aplicatii profesionale , si presupune utilizarea acestora de catre personal calificat, in deplina cunostinta, dupa stodierea si aprofundarea fiselor tehnice si de montaj, la indicatiile si solicitarea unor pesoane cu competente si cunostinte solide. Selectarea Mărfurilor și/sau serviciilor potrivite scopului de utilizare de către Cumpărător depinde de o serie de factori. Acești factori includ, dar nu sunt limitați la, condițiile de pe amplasament sau de alte circumstanțe ale utilizării propuse a Mărfurilor, cunoscute doar de către Cumpărător. Cumpărătorul este singurul responsabil să se asigure că datele furnizate către MIRAD pe care se bazează informațiile sau recomandările făcute de MIRAD, sunt corecte și că orice ipoteze făcute de MIRAD de a suplimenta acele date sunt adecvate pentru scopurile Cumpărătorului. Orice sfat, declarație sau recomandare dată de MIRAD sau Personalul său către Cumpărător sau angajații sau agenții săi cu privire la Mărfuri și/sau Servicii, utilizarea sau montarea lor, sau cu privire la încorporarea sau compatibilitatea Mărfurilor cu alte mărfuri, este, astfel, urmată sau implementată în întregime pe propriul risc al Cumpărătorului, iar Cumpărătorul recunoaște că nu se bazează pe și renunță la orice pretenție de încălcare a oricărei astfel de declarații. În consecință, Cumpărătorul trebuie să se bazeze pe propria judecată și, dacă este necesar, să solicite sfatul unui specialist în legătură cu următoarele: 1. adecvarea și compatibilitatea Mărfurilor pentru utilizarea prevăzută; 2. instruirea necesară pentru Cumpărător și angajații săi; 3. nivelul necesar de întreținere continuă a Mărfurilor; și 4. caracterul adecvat al spațiilor în care Mărfurile urmează să fie utilizate.
Cumpărătorul recunoaște că este responsabil să se asigure că el și angajații, agenții, contractanții și utilizatorii săi finali ai Mărfurilor: 1. depozitează, manipulează, utilizează, construiesc, întrețin și repară Mărfurile în orice moment, în conformitate cu bunele practici și în conformitate cu specificatiile tehnice precum și cu toate celelalte instrucțiuni și principii relevante de siguranță, instruire, utilizare și întreținere furnizate Cumpărătorului de către MIRAD, angajații, agenții sau contractanții acestuia; 2. primesc instruirea necesară pentru Mărfurile furnizate; 3. în legătură cu închirierea Mărfurilor sau utilizarea Mărfurilor în alt mod de către terți, că Mărfurile sunt livrate in ambalajul original, cu instructiunile, fișele tehnice, etichetarea și avertismentele astfel cum sunt acestea furnizate o dată cu Mărfurile de către MIRAD; 4. folosesc Mărfurile cu echipamentele de siguranță recomandate, în conformitate cu toate declarațiile aplicabile privind metoda și fișele tehnice, precum și cu alte instrucțiuni ale MIRAD în legătura cu siguranța, instruirea, utilizarea și întreținerea; și 5. respectă în orice moment legislatia privind sănătatea și securitatea la locul de muncă și toate celelalte acte normative relevante în ceea ce privește Mărfurile și utilizarea lor.

LIMITAREA RĂSPUNDERII
MIRAD nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate. MIRAD depune toate eforturile pentru a minimaliza posibilele erori care pot aparea din editarea electronica sau manuala a informatiilor prezentate in continutul Site-ului. MIRAD precizeaza ca imaginile produselor au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului fara notificare prealabila de catre producatori. MIRAD isi rezerva dreptul sa completeze si/sau sa modifice orice informatie de pe Site. MIRAD nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii integrale sau partiale a Site-ului, precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri publicate pe Site. Totodata, MIRAD nu raspunde de continutul si/sau calitatea altor site-uri la care se poate ajunge prin diverse legaturi cu Site-ul Societatii. Pentru respectivele site-uri raspunderea integrala o poarta detinatorii site-urilor in cauza.
Accesand Site-ul, Utilizatorul este responsabil pentru toate operatiunile efectuate de acesta prin accesarea Contului si parolei personale. MIRAD nu raspunde pentru greselile intervenite ca urmare a folosirii neglijente a Contului si parolei Utilizatorului. Pentru evitarea oricarui dubiu, MIRAD nu raspunde pentru securitatea si confidentialitatea contului si parolei Utilizatorului.
Daca un Client considera ca un continut expediat prin orice mijloc de catre MIRAD violeaza drepturile sale sau ale altcuiva de copyright sau orice alte drepturi, acesta trebuie sa contacteze Societatea, astfel incat Societatea sa poata decida in cunostinta de cauza.
Societatea nu garanteaza Clientului acces permanent pe Site sau la Serviciu si nu ii acorda dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul Site-ului, fara acordul prealabil scris al Societatii.
Societatea nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine date privind continutul Site-ului.
Societatea intelege sa nu raspunda in cazul utilizarii site-urilor si/sau al continutului acestuia transmis catre Client prin orice mijloc atunci cand aceasta utilizare a continutului Site-ului poate sau produce pagube de orice natura de partea Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de continut.
Utilizatorii care acceseaza Site-ul pot lasa comentarii cu referire la produsele si/sau Serviciu oferit de catre MIRAD, care pot fi publicate pe Site dupa o aprobare prealabila a MIRAD. Societatea isi rezerva dreptul, dar nu si obligatia, de a nu publica pe Site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenintator, defaimator, care tulbura in vreun un fel viata privata a altor persoane, care incalca drepturile de proprietate intelectuala sau care contine virusi, etc. Daca, in ciuda eforturilor facute, vor fi publicate pe Site asemenea comentarii MIRAD nu va putea fi obligata la niciun fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comentarii sau comunicari electronice, ele fiind oferite sub aceeasi limitare a responsabilitatii ca si restul continutului de pe Site, conform articolelor din acest document.
Orice fel de informatii transmise de Utilizator catre MIRAD prin intermediul Site-ului, altele decat cele legate de procesul de cumparare-vanzare a unor produse si informatii cu caracter personal ale Utilizatorului, confera MIRAD dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum si dreptul de a distribui prin orice mijloc media oriunde aceste informatii.
Site-ul este gazduit de server-ul unei terte firme. MIRAD nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe Site indiferent de motivele aparitiei lor, dar nici pentru erorile aparute datorita folosirii de catre Utilizator a anumitor browsere pentru vizitarea Site-ului.
Valoarea maxima a obligatiilor Societatii fata de orice Client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de Societate de la clientul respectiv.
În efortul de a păstra prețul Contractului cât mai scăzut posibil, și, deoarece Cumpărătorul este mai în măsură decât MIRAD să cuantifice pierderea pe care o poate suferi din cauza unei încălcări a Contractului și să se asigure în consecință, Cumpărătorul este de acord cu prevederile (Garanții) și acest ararticol care prevede întreaga răspundere financiară a MIRAD (inclusiv orice responsabilitate pentru actele sau omisiunile angajaților, agenților și subcontractanților săi) față de Cumpărător și căile de atac ale Cumpărătorului împotriva MIRAD în ceea ce privește: 1. orice încălcare a acestor Condiții;.2. orice utilizare de către Cumpărător a oricăreia dintre Mărfuri; și 3. orice reprezentare (cu excepția celei frauduloase), declarație sau act sau omisiune care aduc un prejudiciu, inclusiv neglijența și încălcarea obligației legale care decurge din sau în legătură cu Contractul sau în legătură cu orice alt aspect sau orice lucru în temeiul sau în legătură cu Contractul. MIRAD nu va fi răspunzătoare față de Cumpărător pentru pierderi economice de orice natură (directe sau indirecte), inclusiv, dar fără limitare, pierderea de profit anticipat, mirad tehnic S.R.L.

CONDITII GENERALE DE VÂNZARE A PRODUSELOR SI SERVICIILOR MIRAD – MIRAD nu va fi răspunzătoare pentru pierderi sau daune indirecte, speciale sau de consecință care rezultă din orice motiv. Fără a aduce atingere niciunei alte prevederi conținute în aceste Condiții, MIRAD nu exclude sau limitează în niciun fel răspunderea sa dacă și în măsura în care o astfel de răspundere: 1. rezultă din fraudă sau înșelăciune săvârșită cu intenție de MIRAD; sau 2. este, în ceea ce privește decesul sau vătămare corporală, cauzată de neglijența MIRAD; sau 3. nu poate fi exclusă sau limitată din punct de vedere legal; sau 4. nu poate fi exclusă în temeiul Directivei 2001/25/CE și al Legii nr. 245/2004; sau 5. este, în legatura cu titlul de prioprietate al MIRAD asupra Marfii.. Sub rezerva Condițiilor .1-4 (inclusiv) de mai sus răspunderea totală cumulată a MIRAD care decurge din sau în legătură cu executarea sau executarea avută în vedere a Contractului fie pentru neglijență sau încălcare a contractului sau pentru orice caz, nu va depăși în niciun caz o sută la sută (100%) din prețul plătit sau datorat de către Cumpărător potrivit Contractului.

GARANTIA PRODUSELOR
Produsele cumparate prin intermediul Site-ului beneficieaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte si este garantia oferita de catre furnizorii MIRAD ( in cazul in care sunt semnate contracte cu clauze speciale, acestea din urma au prioritate). Conditiile de garantie sunt conforme cu normele legale in vigoare. Este absolut necesara pentru solutionarea garantiei prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie dupa factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

DISPONIBILITATEA PRODUSELOR
MIRAD nu garanteaza disponibilitatea in stoc a niciunui produs afisat pe Site, motiv pentru care Societatea va avea dreptul de a nu livra partial sau integral o anumita comanda in cazul in care anumite produse nu mai apar in oferta curenta sau nu sunt disponibile din alte motive (lipsa temporara din stoc, epuizarea editiei, etc.).
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, MIRAD isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta Clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.

DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)
Intregul continut al Site-ului, incluzand, dar fara a se limita la imagini, texte, butoane, programe, scripturi si orice alte date, este proprietatea Societatii si este protejat conform Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Folosirea fara acordul scris al Societatii a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
Pentru raportarea problemelor legate de drepturile de proprietate intelectuala va rugam sa ne contactati, in scris, la adresa de email: INFO@MIRAD-TEHNIC.RO

LITIGII
Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta in rezolvarea conflictului revine instantelor judecatoresti din Romania.

CONFIDENTIALITATEA DATELOR PERSONALE
Informatiile Utilizatorilor Site-ului sunt confidentiale si vor putea fi folosite numai pentru comunicari comerciale cu partenerii acestuia. Informatiile transmise de Utilizator se pot folosi de catre Societate pentru confirmarea comenzilor, promotii etc. Utilizatorii pot solicita in orice moment stergerea acestor date din baza de date in urma unei cereri formulate in scris si comunicate Societatii la adresa de e-mail sau la sediul acesteia.
MIRAD nu poate fi trasa la raspundere pentru pierderea sau copierea informatiilor de catre persoane neautorizate avand in vedere modul in care sunt stocate si transmise datele cu caracter personal. Pe Site, Utilizatorul este responsabil pentru toate activitatile care survin prin accesarea Contului si parolei personale. Societatea nu poate fi tinuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei Utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea Contului si parolei sale.
MIRAD va respecta dispozitiile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

SECURITATEA DATELOR PERSONALE SI A INFORMATIILOR
Datele personale introduse de catre Utilizator/Client vor fi folosite de MIRAD numai in scopul declarat al acestui Site. Informatiile solicitate in cuprinsul formularului de comanda sunt utile pentru confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs, etc., si in niciun caz nu vor fi furnizate unei terte parti, decat in cazurile prevazute de lege.

Datele cu caracter personal vor fi stocate atata timp cat este necesar pentru a indeplini scopurile pentru care le-am colectat, inclusiv în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare sau pana in momentul in care dumneavoastra ne informati ca doriti stergerea datelor cu caracter personal. Toate informatiile pe care le primim despre dvs. sunt stocate pe servere securizate si am implementat masuri tehnice si organizatorice adecvate si necesare pentru a va proteja datele personale.

Fiecare Utilizator are dreptul de a vedea numai propriile sale date personale pe care le-a introdus.
Site-ul foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in baza de date a MIRAD.
Clientul declara ca a luat cunostinta si este de acord cu toate cele mentionate mai sus, inclusiv cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Acceptarea acestor termeni si conditii da nastere unui veritabil contract intre parti, facand aplicare dispozitiile Codului Civil.